Katalog produktów

Aktualności

Wędzarnia do sklepu19.04.2017

Wyposażyliśmy i zamontowaliśmy wędzarnie w sklepie mięsnym, w supermarkecie Kaufland w Szczecinie. Zakłady mięsne Bohun w swoim firmowym sklepie, wędzą i oferują klientom pyszne, naturalne produkty. Przedstawiamy Państwu kilka zdjęć, jak wygląda zamontowana wędzarnia, idealnie nadająca się do sklepów i punktów gastronomicznych. Świetnie odnajdzie się...

Targi EURO GASTRO 2017 w Warszawie 19.04.2017

Targi EuroGastro 2017 już za nami. W trakcie tych trzech dni odbyło się masę atrakcji dla znawców i dla laików branży, takie jak;        * Olimpiada kawy - zawody dla młodych baristów * Konkurs kulinarny „Kulinarny Talent 2017” - autorski projekt Roberta Sowy na wyłonienie talentów kulinarnych do 23 roku życia. * Warsztaty...

Zapraszamy na Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro19.04.2017

Będziemy tam razem z wami. Zaprezentujemy ekologiczne komory wędzarnicze, grille cateringowe, szafy grzewcze i meble technologiczne ze stali nierdzewnej własnej produkcji. Na naszym stoisku znajdziecie używane piece do pizzy, zmywarki, piece konwekcyjno - parowe i wiele wiele innych super produktów. Targi EuroGastro są od 21 lat wiodącą imprezą targową na rynku HoReCa w...

FREGATA Darłówko Zachodnie19.04.2017

FREGATA Darłówko Zachodnie 2017 to będzie bardzo dobry rok! Wskazuje na to zaangażowanie naszych klientów w przygotowania do nowego sezonu letniego. Pierwszą większą realizację zakończyliśmy niedawno w Darłówku. W tej urokliwej, nadmorskiej miejscowości Państwo Kliber od wielu lat prowadzą Dom Gościnny FREGATA. Uruchomili swój pensjonat jako jedni z...

Targi FOOD TO GO w Amber Expo Gdańsk 201714.03.2017

W dniach 8-9.02.2017 r. odbyły się targi wyposażenia i produktów dla gastronomii Food-to-Go w Gdańsku. Była to już 7 edycja tych targów organizowanych w tym roku w hali AmberExpo. Celem jest stworzenie areny do wymiany doświadczeń i kontaktów pomiędzy przedstawicielami przedsiębiorstw, a ich potencjalnymi klientami. Jak co roku pojawili się tak przedstawiciele...

Fundacja firma rodzinna12.12.2016

Mamy przyjemność poinformować naszych klientów i partnerów biznesowych, że od kilku dni nasza firma została przyjęta do grona Fundacji Firm Rodzinnych. To dla nas wielkie wyróżnienie a dla kontrahentów firmy pewność, że wyróżnia nas etyka działania, najwyższe standardy pracy oraz wielopokoleniowa pasja do tego co robimy.Dziękujemy za zaufanie!

Jaki piec konwekcyjno parowy wybrać ?20.07.2016

Każdy przed zakupem pieca konwekcyjno parowego powinien sobie zadać to pytanie. A my w tym krótkim poradniku ułatwimy Wam wybór, przed którym stoi każdy właściciel punktu gastronomicznego.Na początek musimy ustalić czy piec ma mieć zasilanie gazowe czy elektryczne. Jeżeli chodzi o piece z zasilaniem gazowym - są one droższe w zakupie, ale tańsze podczas...

Dorszowe Żniwa czyli Mistrzostwa Polski w Potrawach z Ryb Morskich08.07.2016

2 lipca 2016 Gastro Serwis miał przyjemność uczestniczyć w XIII edycji Dorszowych Żniw, czyli Mistrzostw Polski w Potrawach z Ryb Morskich. Całe wydarzenie odbyło się w zamku w Gniewie, gdzie jak co roku przygotowano liczne atrakcje, rodem ze średniowiecza. Ekipy kucharskie pracowały już od godziny 10:00 zmagając się z tematyką konkursu, przygotowując dania na podstawie autorskich...

3 miejsce na Mistrzostwach Europy krajów Nadbałtyckich w BBQ16.05.2016

Gastro Serwis miał przyjemność być uczestnikiem Mistrzostw BBQ Związku miast bałtyckich i Otwartych mistrzostw Polski w BBQ. Była to impreza integrująca i promująca miasta należące do Związku Miast Bałtyckich ( UBC ). Zajęliśmy 3 miejsce w Mistrzostwach Europy krajów Nadbałtyckich w BBQ w kategorii żeberka oraz pomogliśmy pobić rekord Guinessa w grillowaniu wraz z...

Po Targach Gastronomicznych - podsumowanie13.04.2016

Zakończyły się 20. Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro. Halę targową w dniach 6-8 kwietnia odwiedziło niemal 20 tysięcy osób. Dziękujemy wszystkim za odwiedzenie naszego stoiska. Spotkanie z Państwem było dla nas okazją do zaprezentowania naszych nowych produktów ale także przeprowadzone rozmowy będą inspiracją do tworzenia coraz to doskonalszych...

Wypożyczalnia sprzętu gastronomicznego04.04.2016

GASTRO SERWIS to nie tylko producent sprzętu dla gastronomi. Na miejscu znajduje się bogato wyposażona wypożyczalnia sprzętu gastronomicznego. Nasze urządzenia są często wypożyczane do obsługi imprez lokalnych oraz o zasięgu międzynarodowym. Ostatnio nasze meble zostały wypożyczone do obsługi największej imprezy biegowej na Pomorzu: PZU Gdynia Półmaraton. Impreza odbyła...

20. Międzynarodowe Targi Gastronomiczne01.03.2016

20. Międzynarodowe Targi Gastronomiczne w Warszawie to najważniejsze wydarzenie targowe w branży HoReCa. Ideą Euro Gastro jest przedstawienie pełnej i różnorodnej oferty dla gastronomii. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów w tym roku ekspozycja naszej firmy obejmie przede wszystkim urządzenia marki GASTRO SERWIS, których jesteśmy...

Szkolenia z wędzenia02.12.2015

Wraz ze Stowarzyszeniem Kucharzy Polskich oraz z Agencją Rynku Rolnego wzięliśmy udział w cyklu szkoleń z naturalnego wędzenia. Jej celem było wspieranie tradycji naturalnego wędzenia oczywiście na naszej komorze wędzarniczej.

Gastro Serwis na targach WorldHotel16.10.2015

13-15 października 2015 wzięliśmy udział w Jesiennym Outlecie HoReCa podczas Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych w Warszawie. Targi WorldHotel są jedynym wydarzeniem skierowanym wyłącznie do osób związanych bezpośrednio z sektorem hotelarskim. To prestiżowe, biznesowe spotkanie, podczas którego prezentowane są  produkty i...